ولایت رهبری محبوبم
ولایت رهبری محبوبم

ولایت رهبری محبوبم

ثبت نام در سامانه کارانه

محمد باقر قالیباف از راه‌اندازی سامانه کارانه برای متقاضیان شغل خبر داد.


سامانه کارانه راه‌اندازی شد/ متقاضیان با هر مهارت و تخصصی ثبت‌نام کنند

سرویس سیاسی فردا؛ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولین اولویت شما چیست، اظهار داشت: اولین اولویت ما تعهد به وعده اصلی‌مان یعنی ایجاد 5 میلیون شغل است.

وی با بیان اینکه ان‌شا‌الله با کمک کارآفرینان، پیمانکاران، تجار و نیروهای جوان خلاق‌مان کار تولید شغل و کالا را آغاز می‌کنیم، گفت: اگر این اتفاق بیافتد، به این معنا است که ما توانستیم در وهله اول جوان‌هایمان را به کار بگیریم و همچنین توانستیم 5 میلیون ازدواج به پا کنیم.


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با ایجاد 5 میلیون شغل همچنین می‌توانیم 5 میلیون نفر را از خطر آسیب‌های اجتماعی و 5 میلیون خانواده را از دغدغه‌مندی نجات دهیم.

قالیباف با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت آینده از روز اول باید کارش در موضوع اشتغال را آغاز کند، تصریح کرد: بر همین اساس ما همین الان سامانه ملی کارانه به آدرس www.kar96.ir را ایجاد کرده‌ایم و همه کارآفرینان و کسانی که به دنبال کار هستند با هر مهارت و تخصصی می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

ثبت نام در سامانه کارانه

ثبت نام در سامانه کارانه 96

ثبت نام در سامانه کارانه 97

ثبت نام در سایت کارانه

ثبت نام در سامانه کارانه دکتر قالیبافت

نظرات 11 + ارسال نظر
چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 01:28

سلام آخه اصلا ثبت نام نمیشه چیکارکنم؟؟؟؟؟

رسول جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 19:31

من 32سالمه بیکار هستم

عبدالرضا جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 02:24

سلام بنده کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر نرم افزار هستم وبی کار ونمی دونم باید چه کار کنم و واقعا .....سرنوشتم معلوم نیست که چی باید بشه

Bahman پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:12

این طرح درحد یه وعده انتخاباتیه،

رضا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 18:49

برشکار cnc هوابرش بیکارم

ستاره حسینی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 20:16

سلام.من فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نرم افزار هستم.متاسفانه بخاطر نبود کار دوسال درجایی که هیچ ربطی به رشتم نداشت کار کردم بدون بیمه و 500هزارتومان حقوق میگرفتم با اینکه توی شهرستان هستم 500هزارتومان وسط ماه نشده تموم و بیشترش پول کرایه ماشین بود.حالا شما با 250هزارتومان تو این گرونی فکر میکنین گره هی از مشکلات جوانان بیکار باز میشه؟؟

علی عزتی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02 http://AB.ezzati68@gmail.com

جوان بیکار هستم حامی تیم طرح

ایمان محمدی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 16:41

سلام، من 27 سالمه، ارشد برق دارم، اما متأسفانه بیکارم و دنبال کار هم خیلی بودم، اما براساس ضوابط نتونستم کار گیر بیارم، باید روابط میبود که سر کار برم، که اونم ندارم.!!!

مازیار چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 15:19

250تومان پولی نیست..که جیب ما توی مجردی بچرخه..حداقل 800یا 700بدین .ما میتونیم توی مجردی بهتر زندگی کنیم...اونم شرایط ما با 700یا800تو مجردی بهترین شرایطه...

نادر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 12:48

اینجانب ۲۷ ساله کارشناشی علوم تربیتی هستم و دوسال امریه اموزش وپرورش بودم والان هم بیکارم

گلثومه گریوانی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 08:54

فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور بجنورد رشته مدیریت دولتی وساکن بجنورد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.