ولایت رهبری محبوبم
ولایت رهبری محبوبم

ولایت رهبری محبوبم

عکس های مارال فرجاد و همسرش|عکس های مونا فرجاد و همسرش 96

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + زندگی خصوصی و خانوادگی

 

 

مارال فرجاد متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر است

 

مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است، پدرش جلیل فرجاد و خواهر کوچکش مونا فرجاد از بازیگران شناخته شده ایران هستند، اصالتا اهل مرند و تورک زبان می باشند

 

عکس مارال فرجاد + خانواده و زندگی شخصی با بیوگرافی کامل

شروع فعالیت

 

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن ۳ سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال ۱۳۷۰ به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت

 

تجربه سینما و تلویزیون

 

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال ۱۳۸۵ بطور رسمی واردقاب تصویر شد

 

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد + بیوگراف کامل

علاقه به عکاسی + شغل دوم

 

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن ۲ شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم ۵ تا ۶ ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم

 

دوستی با پدر و مادر

 

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم

 

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت : اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد

 

همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم

 

عکس پدر و مادر مارال فرجاد

عکس پدر و مادر مارال فرجاد + بیوگرافی کامل زندگی خصوصی

بازی نکردن در سریال کوچخ آقاقیا

 

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد : سال ۷۹ یا ۸۰ کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

 

اوقات فراغت

 

تئاتر می‌ بینم، فیلم می‌ بینم، اسکواش بازی می‌ کنم، ورزش می‌ کنم، سینما می‌روم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم، بدلیل اینکه کارهایم اخیرا زیاد شده و همین باعث شده مدتی کمتر با خانواده وقت بگذرانم

 

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد + بیوگرافی کامل

مطالعه

 

بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب‌ های روان‌ شناسی می‌ خوانم

 

علاقه به سمنو

 

به شدت به سمنو علاقه دارم

 

به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک‌زدن بودم! البته خودم تابه‌حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم

 

عکس جدید مارال فرجاد + زندگینامه هنری و همسرش

ازدواج

 

مارال فرجاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و با خانواده زندگی می کند

 

سریال های تلویزیونی

 

● تا صبح (مستانه) (۱۳۸۵)
● عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
● کت جادویی (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
● خاتون (۱۳۹۳)
● ساعت صفر (۱۳۹۴)

 

فیلم های سینمایی

 

● جاودانگی (۱۳۹۴)
● ربوده شده (۱۳۹۴)
● دوشیزه باران (۱۳۸۶)
● پسران آجری (۱۳۸۵)
● شام عروسی (۱۳۸۴)

 

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + خانواده | سایت فتوکده

بیوگرافی مونا و مارال فرجاد در برنامه دورهمی | 30 اردیبهشت 96

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + زندگی خصوصی و خانوادگی

 

 

مارال فرجاد متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر است

 

مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است، پدرش جلیل فرجاد و خواهر کوچکش مونا فرجاد از بازیگران شناخته شده ایران هستند، اصالتا اهل مرند و تورک زبان می باشند

 

عکس مارال فرجاد + خانواده و زندگی شخصی با بیوگرافی کامل

شروع فعالیت

 

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن ۳ سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال ۱۳۷۰ به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت

 

تجربه سینما و تلویزیون

 

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال ۱۳۸۵ بطور رسمی واردقاب تصویر شد

 

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد + بیوگراف کامل

علاقه به عکاسی + شغل دوم

 

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن ۲ شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم ۵ تا ۶ ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم

 

دوستی با پدر و مادر

 

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم

 

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت : اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد

 

همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم

 

عکس پدر و مادر مارال فرجاد

عکس پدر و مادر مارال فرجاد + بیوگرافی کامل زندگی خصوصی

بازی نکردن در سریال کوچخ آقاقیا

 

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد : سال ۷۹ یا ۸۰ کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

 

اوقات فراغت

 

تئاتر می‌ بینم، فیلم می‌ بینم، اسکواش بازی می‌ کنم، ورزش می‌ کنم، سینما می‌روم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم، بدلیل اینکه کارهایم اخیرا زیاد شده و همین باعث شده مدتی کمتر با خانواده وقت بگذرانم

 

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد + بیوگرافی کامل

مطالعه

 

بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب‌ های روان‌ شناسی می‌ خوانم

 

علاقه به سمنو

 

به شدت به سمنو علاقه دارم

 

به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک‌زدن بودم! البته خودم تابه‌حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم

 

عکس جدید مارال فرجاد + زندگینامه هنری و همسرش

ازدواج

 

مارال فرجاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و با خانواده زندگی می کند

 

سریال های تلویزیونی

 

● تا صبح (مستانه) (۱۳۸۵)
● عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
● کت جادویی (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
● خاتون (۱۳۹۳)
● ساعت صفر (۱۳۹۴)

 

فیلم های سینمایی

 

● جاودانگی (۱۳۹۴)
● ربوده شده (۱۳۹۴)
● دوشیزه باران (۱۳۸۶)
● پسران آجری (۱۳۸۵)
● شام عروسی (۱۳۸۴)

 

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + خانواده | سایت فتوکده










ادامه مطلب ...

هوای آخر اردیبهشت روحانی است


Search Results
گمانه‌زنی‌های دو روز آخر تبلیغات/ انصراف جهانگیری به نفع روحانی - تابناک
www.tabnak.ir/.../گمانه‌زنی‌های-دو-روز-آخر-تبلیغات-انصراف-جهانگ...
Translate this page
2 days ago - گمانه‌زنی‌های دو روز آخر تبلیغات/ انصراف جهانگیری به نفع روحانی/ رئیسی: از قالیباف استفاده می‌کنم. انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 6 روز ... میرسلیم:امروز تولید خوابیده و اشتغال متوقف شده است .... آرشیو · آب و هوا · اوقات شرعی · RSS.
یکى جواب این سوالارو بده، توجیه ممنوع! | تبادل نظر نی نی سایت
www.ninisite.com/.../یکى-جواب-این-سوالارو-بده-توجیه-ممنوع?postI...
Translate this page
37 mins ago - به قول حافظ ما نوبت گل افشانی است. دوباره پنحره را سمت عشق بگشاییم. هوای آخر اردیبهشت روحانی است. 1396/02/28. |. 15:48. اللهم صل علی محمد و آل ...
هوای اخر اردیبهشت روحانی است - جذاب 96
jazab96.ir/news/116877
Translate this page
n \n\n آیا فردا باران می بارد \n هوای شیراز در روزهای آینده \n هواشناسی جنوب غرب کشور.
کاندیداتوری "سید ابراهیم رئیسی" قطعی شد؟ - تسنیم
https://www.tasnimnews.com/.../14-فروردین-کاندیداتوری-سید-اب...
Translate this page
کاندیدا روحانی قالیباف جهانگیری رئیسی هاشمی طبا ریاست جمهوری 96 ... تمدید است، اما نهایتاً وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت، موظف است اسامی نهایی نامزدهای ..... روزمره روحانی فرو خواهد ریخت و پایه آخر آن را نیز مردم در روز 29 اردیبهشت با هدف ...... گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از حال و هوای ستاد انتخابات کشور در روز سوم ثبت‌نام‌ها ...
خبرگزاری تسنیم - تکذیب حمایت خانواده شهدا از روحانی/ روحانی دست به ...
https://www.tasnimnews.com/.../تکذیب-حمایت-خانواده-شهدا-از-روحان...
Translate this page
سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی شبکه 3 گفته است: روحانی رئیس ستاد ...... روزمره روحانی فرو خواهد ریخت و پایه آخر آن را نیز مردم در روز 29 اردیبهشت با هدف ...... گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از حال و هوای ستاد انتخابات کشور در روز سوم ...
روحانی انتخاب اول و آخر اعتدال و توسعه است - ایسنا
www.isna.ir/news/.../روحانی-انتخاب-اول-و-آخر-اعتدال-و-توسعه-است
Translate this page
Mar 13, 2017 - سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷; GMT 10:47 ... روحانی انتخاب اول و آخر اعتدال و توسعه است ... وی خاطر نشان کرد: در دنیا به جز چند کشور معدود کمتر جایی است که اعتقاد به کار حزبی و .... لایحه هوای پاک فرصت اشتغال‌زایی سبز.
هفته آخر اردیبهشت هوای اردبیل گرم همراه با وزش تندباد است - خبرگزاری ...
khabarfarsi.com/u/18377549 - Translate this page
May 12, 2016 - هفته آخر اردیبهشت هوای اردبیل گرم همراه با وزش تندباد است ... جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). ... ریزش آرای روحانی براساس نتایج نظرسنجی خبر فوری.
استان البرز - ایرنا
www.irna.ir/alborz
Translate this page
کرج-ایرنا-رئیس ستاد دکتر روحانی گفت که آخرین نظر سنجی های صورت گرفته نشان دهنده این موضوع است که روحانی ، رئیس جمهور دولت دوازدهم خواهد بود.
حسن روحانی - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/tags/4422/حسن-روحانی
Translate this page
شریعتمداری:طبق آخرین نظرسنجی ها، رئیس دولت دوازدهم هم روحانی است ... خود امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به مشهد سفر کرد و در وزرشگاه تختی سخنرانی کرد. ... در فیلم ارسالی کاربران به خبرآنلاین، حال و هوای مشهد را قبل از سخنرانی روحانی می بینید.
خبر فوری-هوای غالب نقاط کشور آخر هفته بارانی است
www.khabarfoori.com/.../-هوای-غالب-نقاط-کشور-آخر-هفته-بارانی-ا...
Translate this page
هوای غالب نقاط کشور آخر هفته بارانی است. ... عراقی مهمانان ایران هستند/ تاکید بر خدمات‌رسانی به‌موقع برای مهاجرین 6 اردیبهشت 1396-19:17; افزایش ... 3ساعت قبل اولین چالش اولین مناظره انتخاباتی / روحانی و قالیباف یکدیگر را به تندی خطاب قرار دادن

عکس زیبای مارال فرجاد برای خواستگاری|عکس زیبای مونا فرجا برای خواستگاری

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + زندگی خصوصی و خانوادگی

 

 

مارال فرجاد متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر است

 

مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است، پدرش جلیل فرجاد و خواهر کوچکش مونا فرجاد از بازیگران شناخته شده ایران هستند، اصالتا اهل مرند و تورک زبان می باشند

 

عکس مارال فرجاد + خانواده و زندگی شخصی با بیوگرافی کامل

شروع فعالیت

 

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن ۳ سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال ۱۳۷۰ به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت

 

تجربه سینما و تلویزیون

 

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال ۱۳۸۵ بطور رسمی واردقاب تصویر شد

 

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد

عکس مارال فرجاد و پدرش جلیل فرجاد + بیوگراف کامل

علاقه به عکاسی + شغل دوم

 

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن ۲ شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم ۵ تا ۶ ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم

 

دوستی با پدر و مادر

 

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم

 

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت : اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد

 

همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم

 

عکس پدر و مادر مارال فرجاد

عکس پدر و مادر مارال فرجاد + بیوگرافی کامل زندگی خصوصی

بازی نکردن در سریال کوچخ آقاقیا

 

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد : سال ۷۹ یا ۸۰ کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

 

اوقات فراغت

 

تئاتر می‌ بینم، فیلم می‌ بینم، اسکواش بازی می‌ کنم، ورزش می‌ کنم، سینما می‌روم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم، بدلیل اینکه کارهایم اخیرا زیاد شده و همین باعث شده مدتی کمتر با خانواده وقت بگذرانم

 

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد

عکس مارال فرجاد در کنار خواهرش مونا فرجاد + بیوگرافی کامل

مطالعه

 

بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب‌ های روان‌ شناسی می‌ خوانم

 

علاقه به سمنو

 

به شدت به سمنو علاقه دارم

 

به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک‌زدن بودم! البته خودم تابه‌حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم

 

عکس جدید مارال فرجاد + زندگینامه هنری و همسرش

ازدواج

 

مارال فرجاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و با خانواده زندگی می کند

 

سریال های تلویزیونی

 

● تا صبح (مستانه) (۱۳۸۵)
● عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
● کت جادویی (۱۳۷۸-۱۳۷۷)
● خاتون (۱۳۹۳)
● ساعت صفر (۱۳۹۴)

 

فیلم های سینمایی

 

● جاودانگی (۱۳۹۴)
● ربوده شده (۱۳۹۴)
● دوشیزه باران (۱۳۸۶)
● پسران آجری (۱۳۸۵)
● شام عروسی (۱۳۸۴)

 

بیوگرافی مارال فرجاد و همسرش + خانواده | سایت فتوکده