ولایت رهبری محبوبم
ولایت رهبری محبوبم

ولایت رهبری محبوبم

عکس های سجاد مردانی و همسرش 96|همسر سجاد مردانی کیست

سجاد مردانی تکواندوکار + عکس خانواده و بیوگرافی

.سجاد مردانی تکواندوکار + عکس خانواده و بیوگرافی

 

  سجاد مردانی و خانواده تکواندوکار و قهرمان

 


 
سایت فتوکده : سایتی برای همه سلیقه ها
 
 

بیوگرافی سجاد مردانی

عکس سجاد مردانی و همسرش

 

سجاد مردانی متولد ۱۰ تیر ۱۳۶۷ در جونقان استان چهارمحال و بختیاری، تکواندوکار است

 

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور نجف آباد است و بزرگ شده شهر شاهین شهر اصفهان می باشد یک خواهر و یک برادر دارد و همگی ورزشی هستند

همسر سجاد مردانی,افتخارات سجاد مردانی

بیوگرافی سجاد مردانی تکواندوکار 

خانواده تکواندوکار

 

مادر و خواهرم سال‌ های زیادی است که تکواندو را به صورت جدی پیگیری می‌ کنند، به هر حال جو و شرایط خانواده ما طوری بود که من و برادرم هم وارد این رشته پرتحرک شدیم

 

بعد از کمربند مشکی، خواهرم تکواندو را کنار گذاشت

,زندگینامه سجاد مردانی

سجاد مردانی در کنار وحید شمسایی 

شروع فعالیت

 

من و برادر بزرگترم از سال ۷۵ تکواندو را در شاهین شهر اصفهان شروع کردم

 

به دلیل عدم حضور حریف تمرینی در شاهین شهر من به اصفهان می‌رفتم و شرایط متفاوتی را نسبت به دیگر ورزشکاران این رشته داشتم. سال ۸۳ از شهر اصفهان که تعداد شرکت کننده زیادی در مسابقات قهرمانی کشوری در تهران قهرمان شدم و برای اولین بار در تکواندو مدال کسب کردم

 

دعوت به تیم ملی

 

بعد از درخشش های فروران و قهرمانی کشوری به تیم نوجوانان دعوت شد سپس به تیم امید راه پیدا کرد، در لیگ برتر سال ۸۷ بعنوان پدیده معرفی شد و از انجا به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرد

 

عکس سجاد مردانی و مادرش

عکس سجاد مردانی و مادرش 

افتخارات

 

● مدال نقره المپیک ارتش‌ها (سیزم) در سال ۲۰۱۱ برزیل
● مدال طلای تورنمنت ویتنام در سال ۲۰۱۱
● مدال طلا مسابقات ۲۰۱۲ ارتش‌های جهان در ویتنام
● مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۲ ویتنام
● مدال طلای تورنمنت هلند در سال ۲۰۱۲
● مدال طلای تورنمنت کلاس A اسپانیا سال ۲۰۱۳
● مدال نقره تورنمنت تونس در سال ۲۰۱۳
● مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ مکزیک سال ۲۰۱۵

عکس سجاد مردانی و مادرش

سجاد مردانی + عکس و اینستاگرام با بیوگرافی

 

بیوگرافی سجاد مردانی تکواندوکار + عکس خانواده و افتخارات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.